2011. 06. 19.

Fiók vagy olvasók?

Egy idő után fenn áll a kérdés, hogy kinek írsz. Fiókja mindnekinek van (optimális esetben), olvasója keveseknek. Mikor kisebb voltam, egyáltalán nem gondoltam mindezt komolyan, sőt ellene voltam az egésznek. Úgy gondoltam, ha lennének olvasóim, akkor a véleményük befolyásolna. Mára meggondoltam magam. Nem, nem befolyásol a véleményük, és ennek nagyon örülök. Bár annak még jobban örülnék, ha egyáltalán lenne, akinek a véleménye befolyásoljon. : )
A legtöbb író azonban szerintem saját magát gátolja, ezen túl kell lépni. Az ember szégyellős, (ál?)szerény, na meg "egyáltalán, hát hogy én valaha?". Ez a blog, barátok, családtagok, magyartanár, pályázatok, a kiskutyád is kedvedre lehetnek abban, hogy megtudd, hova kell fejlődnöd, de segítséget, véleményt kérni; kiadni az írásunkat a kezünkből; és (ami a legfontosabb) újra nekiülni, hogy ezúttal tökéletesebbé tegyük azt - ez az első lépés a fejlődés útján.

"Sikeres üzletmenet láttán mindig gondolj arra, hogy valaki egyszer lépett egy merészet!"


/Peter Ferdinand Drucker/
 


"Az embernek mindene meglehet az Életben, amit akar, feltéve, hogy pontosan tudja, mit akar és miért akarja."

/Adam J. Jackson/

A következő bejegyzésem, ha nem felejtem el, arról fog szólni, mit tehet az ember azért, hogy megismerjék, hogy egyáltalán feltűnjön a neve valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése