2014. 08. 16.

Facebook oldal

Kedves Olvasóim!
Úgy döntöttem, megpróbálkozom egy Facebook oldallal. (Lexen Jegyzetei - Írástanácsok Blog néven.) Azért gondoltam erre, mert - biztos észrevettétek -, néhány dolgot megváltoztattam a blogon. Nem csak a dizájnra és a szembetűnő, elsőre jól látható dolgokra gondolok, de kitöröltem néhány posztot is, főleg az olyanokat, amelyek arról szóltak, hogy mikor érkezik következő bejegyzés, vagy ahol megkérdeztem, miről olvasnátok szívesen és hasonlók. Ezeket mostantól csak ott fogom posztolni, mert úgy érzem, jobb, ha itt valóban csak a témába vágó posztokat publikálom. Megkérlek benneteket, legyetek szívesek, keressétek fel, és akik regisztráltak (persze nem csak ők), jelöljék be, hiszen akkor tudjátok követni az eseményeket. 

Köszönettel:
Lexen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése